Piše Milan Santrač
EVO ŠTA SE KRIJE IZA "GLOBALNOG OBRAZOVANJA" I ŠTA RADE SA NAŠOM DECOM
„Globalno obrazovanje“ je razvijeno kasnih 1970-ih. U njegovom stvaranju je igrao glavnu ulogu Robert Miler (bio je zamenik generalnog sekretara Ujedinjenih nacija). Tu su i njegove kolege iz Sjedinjenih Američkih Država 1970-80, koji su razvili program „Globalno obrazovanje“ i koje je obezbedilo prelazak na novi sistem vrednosti u čijem središtu je tolerancija. To je panteističan pogled na svet, govoreći vrlo iskreno – ovaj sistem ima korene u okultnom svetu „Nju ejdž“ (Nova era).
…
„Nju Ejdž“ je jezgro okultizma, umreženo, gde dolaze sve ostale sekte
koje su aktivne na Zapadu i u našoj zemlji. I usput, slučaj Sodome – sve
se i dešava u ovom svetu okultizma. Globalni cilj nije samo da
kontroliše čoveka, ali, na primer, jeste kontrola rađanja u pojedinim
zemljama. Najnovija tehnika jeste, pre svega, seksualno obrazovanje. Ovo
je uvođenje različitih modela razvrata kroz njih. Propaganda ide putem
filmova, preko crtanih filmova, kroz emisije – tzv. serije, razne
šou-rijalitije, to je generalno ključna tačka. Uključite TV – podivljala
primitivizacija ljudske svesti, i – što je najvažnije – neosetno
uvođenje ovog tolerantnog odnosa prema razvratu. Na nivou kulture – tzv.
pop kulture – to je prisutno već duže vremena. Ali, obrazovanje se i
dalje drži svojih kanonskih pravila u zemljama koje su interesne sfere
„Nju ejdža“. Jer, danas je težište upravo na ovoj sferi ljudskog života.
Obrazovanje
je bastion odvraćanja nekim pristupima Globalnog obrazovanja. Ovde
mnogo zavisi od nastavnika, odnosno od pojedinaca. Jer, čak i ako se
nešto nalazi u školskom udžbeniku ili programu – nastavni proces i
dalje, u velikoj meri, zavisi od ličnosti nastavnika. Da bi se ukloniio
ovaj faktor sada se pruža prekvalifikacija kadrova, kroz obuku, i samo
„inovirani profesori“ moći će da ostanu. A „neinovirani“ ljudi su
isključeni ili su uvedene mnoge druge metode da bi ih sistem sam
odbacio. Ako želite da ostanete u obrazovanje – morate glumiti
zatvorenost i nezainteresovanost.
Postoji
ukupno restrukturiranje čoveka. To je ono što mi zovemo
Transhumanizovani projekat, kada osoba – korak po korak – prelazi od
humane u post-humanu. Ovaj projekat je Transhumanizacija, time se bave
NASA, DARPA, vodeće američke obaveštajne agencije. Transhumanizam nije
marginalan, on je najnoviji strateški pravac u konceptu „ljudske obnove“
– stvaranja NOVOG ČOVEKA.
Cilj je
ukupno restrukturiranje čoveka, jednostavno rečeno, oduzimanje
identiteta osobe, duhovne suštine. Čovek može biti u potpunosti doveden
pod kontrolu kada ne sluša samo svoj um nego prihvataju tuđu volju i um.
Neophodno je da se pokori osoba na ovom nivou – na nivou volje – i da
se transformiše u post-ljudsko biće puno različitih čipova,
ljudske-kiborg svesti i integrisanja u jednu informacionu mrežu koja je
povezana sa nukleus mrežom, i preko nje da se u potpunosti kontroliše
čovečanstvo. Ali da bi se to obistinilo potrebno je dramatično potcenjen
i uništen stepen duhovnog razvoja čoveka, da bude okrenut u primitivnog
potrošača koji ima jednostavan skup zahteva – i od njega možete tražiti
sve. Naše obrazovanje je oduvek imalo cilj ne samo na profesionalnu
orijentaciju, nego i otkrivanja lica svesti ljudskog lica, tako smo
shvatili obrazovanje – obrazovanje lica. I još uvek je u školama
inercija da se uči upravo ono što se uči.
…
Ali uništavanje obrazovanja danas ide veoma dobro. Prvo, uništili su
osnovne škole, a zatim srednju školu – izgradili su „globalno
obrazovanje“, a zatim uklonili „krov“ – Akademiju nauka, a sada, kada je
sve bilo pripremljeno, nadgradnja je razbiti predškolsko obrazovanje.
Jedan
od principa nove tehnike jeste zabrana tradicionalnog sistema
obrazovanja, prelazak na novi – sa uvođenjem stranog jezika, strane
tehnike i ostalog. Kao rezultat toga, realnost je da naša deca ne čitaju bajke i pesme u nacionalnoj književnosti, nego „Harija Potera“ i
slično.
Korporacije ne trebaju osobe
koje imaju ličnost, već ljude-kompjutere, i nastavnici moraju da steknu
„kompetenciju“, diktirana saznanja. Nastavniku se zabranjuje kao nekad
da obrazuje, utiče na proces formiranja identiteta (bez ideala, nema
autoriteta, bez jedne istine, da ne mogu na nešto da obrate više
pažnje), nastavnik mora da izgleda kao deo sistema i da pomogne da se
steknu diktirana saznanja.
Najgora
stvar je što se ovo uvodi u ranom detinjstvu, sada imamo čak i
predškolsko vaspitanje koje se smatra kao korak kontinuiranog
obrazovanja. To sada nije vaspitanje, ovo je predškolsko obrazovanje, a
između obrazovanja i formiranja ličnosti (vaspitanja), značajne su
razlike. I 2012. godine razvili smo standarde predškolskog vaspitanja i
obrazovanja, a prema njima dete ima aktivnu ulogu u izboru sadržaja svog
obrazovanja. Predškolsko obrazovanje – deca od tri meseca do sedam
godina! To znači da dete od tri meseca ima aktivnu ulogu u izboru
sadržaja svog obrazovanja, to je napisano u standardu – zamislite to?!
…
„Obrazovanje za sve“ je program koji je razvio Miler u kasnim 1970-im i
sprovodi se kroz UNESKO. U stvari, UNESKO je takođe struktura sa
okultnim značajem i znanjem, zna se šta oni rade. Druga stvar jeste da
je velikom delu zvaničnika – na srednjem nivou saznanja i znanja o
njihovim ciljevima, koji su maskirani pod „Globalnim obrazovanjem“ –
izgleda da je sve u redu, da se ugrađuju u univerzalnu ljubav, u
univerzalno prijateljstvo. U stvari, to je politika segregacije, pod
maskom globalizacije, komercijalizacija čovečanstva koje naglo pada u
nivou razvijenosti i nad kojim se primenjuju tehnike smanjivanja
populacije kroz razne metode i tehnike, ima ih mnogo opisanih, dok se
čekaju uslovi da elita preuzme kontrolu i ostvari svoje nehumane
projekte.
U formulisanju teksta korišteni navodi iz predavanja Dr Olge Četverikove koja je docent na katedri istorije i politike Evrope i Amerike MGIMO Rusije
No comments:
Post a Comment