Friday, September 27, 2013

PISMO ZA DRAGU















Piše Milan Santrač



"zasticeno autorskim pravom 2014 © Milan Santrac, sva prava zadrzana, strogo zabranjeno neovlasceno umnozavanje i distribucija
PISMO   ZA   DRAGU

Šta li radiš moja draga kad su vrele letne noći?

Kad oboje znamo,mila,da ti skoro neću doći
Ja tad često kraj prozora stojim
I kroz tamu u daljinu gledam
A želja me silna obuzima
Da ti svoja osećanja predam


Šta li radiš moja draga kad padaju oktobarske kiše?

Kad se ptice sakriju pod strehe
I kad vetar valja magle guste
Ja se sećam naših kišnih dana
I besciljno lutam niz ulice puste


Šta li radiš moja draga u večeri zimske,hladne?

Ja mislima u prošlost se našu vraćam
Dugo sedim kraj starog kamina,u tišini zagledan u vatru
Duša moja tad se bori,
Ne dam seti i samoći da me slome,da me satru


Šta li radiš moja draga u proletnja jutra rana?

Kad se polja ozelene i rascveta svaka grana
Tad u meni sve nabuja i naraste
Željan tebe,osetim se poput laste
Tebi želim da doletim,da osetim ruke tvoje,
Da nestane sva samoća,
Da nas radost obuzima,
Da mir nadje srce moje.

          

No comments:

Post a Comment